(0 szt.) - 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

POMOC

1. Jak mogę się z Wami skontaktować w celu sprawdzenia dostępności produktu lub zapytania o nowy produkt, którego nie macie w ofercie?


W tej sytuacji zachęcamy do kontaktu mailowego na adres: ekoganik24@ekoganik.pl - na zapytania odpowiadamy w godzinach 8.00 – 16.00.


2. Jak można zamówić świeże produkty w sklepie internetowym (nabiał, świeży drób BIO, owoce, warzywa)?


Taka możliwość istnieje tylko przy odbiorze osobistym z naszego sklepu stacjonarnego lub w opcji dostawy transportem ekoganik w Zielonej Górze. Jeśli jakiegoś produktu nie ma na platformie to prosimy wtedy o wysłanie maila z prośbą o zamówienie takiego produktu. W mailu zwrotnym określimy wtedy dokładną cenę i dogodną dla Państwa datę odbioru od nas towaru.


3. Co mam zrobić jeśli będę potrzebować większej ilości sztuk danego towaru niż jest dostępna w sklepie internetowym?


Prosimy o wysłanie maila z zapytaniem o dostępność. Jesteśmy w stanie na bieżąco sprawdzić taki towar w naszym sklepie stacjonarnym i dołożyć go do Państwa zamówienia.


4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?


Tak. W tym celu prosimy o wysłanie informacji do nas na adres: ekoganik24@ekoganik.pl Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


5. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na adres mailowy który został podany przy składaniu zamówienie na bieżąco przesyłane będą informacje o postępach w realizacji zamówienia.